Napíšte nám na

[email protected]

Rúško ako nový produkt a nástroj marketingu

Nosenie rúška sa pomaly, ale isto stáva bežnou rutinou našich životov a zdá sa, že to zostane tak aj na dlhšie obdobie, aj keď sa postupne uvoľnia opatrenia. Postupne sa “brandovanie” rúšok dostáva von a vidíme, že značky začali rúško používať ako nástroj pre marketingovú komunikáciu alebo ho ponúkať ako nový produkt. Prípadne sa stáva súčasťou vizuálnej identity firiem, ale aj jednotlivcov. To, čo niekedy ponúkala napr. vizitka, dnes môže splniť aj rúško. Stalo sa „plochou“, kde sa môže odprezentovať či už samotný produkt, alebo firma. Keď časom nabehneme na „normálnejší“ život, s rúškami sa budeme pravdepodobne stretávať častejšie aj v obchodnom styku, čiže potenciál na využitie určite má.

Ilustračný obrázok Digitálka.sk
Ilustračný obrázok Digitálka.sk

Rúško sa okrem ochrany pred koronavírusom stalo aj fashion doplnkom, vidíme rôzne kreatívne nápady a farebné kombinácie, ktoré môžeme doladiť k svojmu oblečeniu alebo vyjadriť ním aj svoj názor, postoj alebo odovzdať nejakú informáciu. Fashion odvetvie sa prispôsobilo trendu a začína produkovať rúška ako súčasť oblečenia, takže je možné, že sa dočkáme v kamenných prevádzkach alebo eshopoch týchto značiek aj takýchto oddelení a kategórií.

Zdroj: theguardian.com

Tento “nechcený” produkt zasiahol všetky skupiny a odvetvia v spoločnosti a stane sa na určitú dobu povinným vybavením každého z nás. Ak sa to nepreženie, môže sa stať v určitých smeroch aj zaujímavým nástrojom v oblasti či už offline alebo online marketingu, alebo žiadaným produktom pre určitý segment značiek.

Ilustračný obrázok Digitálka.sk
Ilustračný obrázok Digitálka.sk

V našej agentúre sme realizovali úspešnú kampaň pre klienta www.latkove-ruska.sk, kde sme v hyperkrátkom čase (72 hod.) vymysleli identitu, web a realizovali produktové fotenie.

P.S. V článku sme zvizualizovali niektoré známe značky a ich komunikáciu do podoby rúšok. Výber bol náhodný 🙂